Endoret (PRGF) - ubrzava proces zacijeljivanja i regeneraciju tkiva, smanjuje upalu i bol

Stomatološka ordinacija "Dental Implant" nastavlja da prati najnovija tehnološka dostignuća kako bismo svojim pacijentima obezbijedili najkvalitetniju i najsavremeniju uslugu. Tako smo počeli sa korištenjem Endoret (PRFG) tehnologije koja ubrzava proces zacijeljivanja i regeneraciju tkiva, smanjuje upalu i bol, kao i rizik od infekcije u post-operativnom periodu, te samim time ubrzava Vaš oporavak

Endoret (PRFG) tehnologija ima slijedeću primjenu u stomatologiji:
· Dentalne ekstrakcije
· Terapija dentalnim implantatima
· Pacijenti s gubitkom kosti
· Terapija parodontnih defekta

Endoret tehnologija se u dentalnoj medicini koristi kao terapeutska formulacija na temelju obrade vlastite krvi pacijenta. U dentalnoj medicini koristi se kao tečnost za bioaktiviranje BTI dentalnih implantata te kao fibranska membrana u ulozi biomaterijala za brtvljenje defekata kostiju u ustima. Prepoznata je opća korisnost primjene Endoret tehnologije kod ekstrakcije zuba, tretmana sa implantatima, pacijenata sa gubitkom kostiju u usnoj šupljini kao i kod liječenja paradontnih oštećenja. Kao primer, ova tehnologija se u dentalnoj medicini koristiti u tečnom formatu za vlaženje površine zubnih implantata kako bi se smanjilo vrijeme osteintegracije, u gel formatu za oporavak kosti nakon ekstrakcije zuba ili u liječenju oštećenja kostiju.

Endoret PRGF tehnologija omogućava izoliranje, koncentriranje i korištenje faktora rasta koji su, zapravo, proteini prisutni u našoj krvi, a odgovorni su za prirodno obnavljanje tkiva. Obzirom na sastav, Endoret® predstavlja autologni proizvod koji nema nekompatibilnosti, a u skladu s tim ne postoji rizik od odbacivanja od strane pacijenta.

U slučajevima kada pacijent nema dovoljno zubne kosti, tj. volumen zubne kosti je izuzetno mali, za ugradnju implantata vrši se nadogradnja/augumentacija zubne kosti. Da bi se zubni implantat mogao ugraditi u zubnu kost potrebna je određena širina i visina grebena gornje ili donje čeljusti. U slučajevima kada nedostaje zubne kosti pravi se umjetna zubna kost, tj. nadogradnja zubne kosti u čijem se procesu najčešće koristi krvna plazma PRGF.

Endoret (PRFG) se temelji na dobivanju i pripremi proteina iz pacijentove vlastite krvi. Ti proteini su biološki aktivni za regeneraciju oštećenih tkiva.

Tekstovi iz iste kategorije:

Izbjeljivanje zuba, 9.5.2017.

Podijelite ovu stranicu prijateljima na Facebook-u: